Brama lakierowana

Zwijane kraty lakierowane

Rolety antywłamaniowe w zasadzie niezmiennie od wielu lat przysługują się niewielkim przedsiębiorcom mającym swoje własne punkty handlowe – czy to w marketach, czy w innych miejscach skupiających w sobie duże liczby ludzi. Użycie specjalnych krat rolowanych jest w wielu przypadkach najlepszym rozwiązaniem, jeśli chodzi o zapewnienie swojemu obiektowi największego bezpieczeństwa przy jednoczesnym zadbaniu o jak najmniejsze poświęcenie temu rozwiązaniu przestrzeni użytkowej samego sklepu.

Przyciągająca wzrok brama lakierowana

Brama lakierowanaBardzo często istnieje konieczność zadbania o to, aby miejsce w obiekcie było przeznaczone na asortyment. Nic zatem dziwnego, że wszyscy właściciele takich drobnych interesów z wielką chęcią inwestują w rolety antywłamaniowe. Rzadko się natomiast mówi o pewnej cesze krat rolowanych, która nie jest bezpośrednio związana z jego docelową funkcjonalnością. Współcześni producenci przykładają ogromną wagę do tego, aby kraty te były estetyczne i przyjemne dla oka. Warto zadać sobie pytanie, czy ma to duże znaczenie dla samego sklepu? Wydaje się, że zdecydowanie tak, tym bardziej że nierzadko widzi się taki obiekt już po zamknięciu, wówczas krata zabezpieczająca jest pierwszą rzeczą, na którą zwraca się uwagę.

BramaProducenci zauważyli ten fakt już kilka lat temu i wprowadzili do swojej oferty lakierowane kraty zwijane. Dzięki temu można nie tylko zadbać o bezpieczeństwo wyposażenia i asortymentu sklepu, ale podczas zamknięcia istnieje szansa na zaznaczenie indywidualnego charakteru takiego obiektu nietuzinkową barwą. W przypadku całego rzędu pozamykanych sklepów np. na dworcu dużo lepiej można odznaczyć swój obiekt dzięki odznaczającej się barwie. Istnieje również możliwość namalowania na kracie m.in. swojego logotypu lub innego elementu standaryzacji graficznej, dzięki której od razu będzie wiadomo, co można znaleźć w danym miejscu. Ma to niebagatelne znaczenie, zwłaszcza jeśli mówimy o czasach, w których jednym z podstawowych działań marketingowych jest wyróżnianie się na tle konkurencji. Czasami nawet nie chodzi o to, czyje produkty mają wyższą jakość, bo bywa, że jakość jest zawsze taka sama. Chodzi za to o przyciągnięcie wzroku potencjalnego klienta.

Nie ma co się oszukiwać – takie niewielkie sklepy prowadzone przez jedną, dwie osoby rzadko mogą sobie pozwolić na zainwestowanie w profesjonalne działania marketingowe. Warto wówczas wydać nieco większą kwotę na odpowiednią kratę lakierowaną, dzięki czemu obiekt będzie się znacząco wyróżniał na tle pozostałych obiektów konkurencji.